03.05.2021 жылдан бастап журналдың жаңа сайты https://journal-pedpsy.kaznpu.kz сілтемесінде жұмыс істей бастады.
«ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ»
ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖУРНАЛЫ
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің «Педагогика және психология» журналы – республикалық ғылыми-әдістемелік басылым. Журнал 2009 жылы құрылған. «Педагогика және психология» ғылыми-әдістемелік журналының негізгі тақырыптық бағыты білім берудің барлық кезеңдері мен деңгейлерінің қазіргі жай-күйінің өзекті мәселелері бойынша ғылыми зерттеулерді жариялау болып табылады. Жариялау үшін: журнал тақырыбына сәйкес келетін іргелі және қолданбалы зерттеулердің нәтижелерін көрсететін ғылыми, талдамалық, ғылыми-әдістемелік мақалалар, сондай-ақ автордың (лардың) тұжырымдамалық ұстанымын нақты көрсететін шолу мақалалар қабылданады.
|
Журналдың негізгі бөлімдері: Педагогика және психологияның әдіснамасы мен теориясы; Педагогика және психология тарихы; Қолданбалы психология және психотерапия; Білім берудегі инновациялар; Білім берудің мәселелері мен болашағы; Оқытудың заманауи әдістемелері мен технологиялары; Абай әлемі: білім, ғылым, мәдениет және өнер; Білім, мәдениет және өнер «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы контекстінде; Рухани жаңғыру: ғылыми, білім беру және мәдени кеңістік.
Журналдың миссиясы – ғылым, білім, мәдениет және өнердің өзекті мәселелерін ашық талқылауға ғылым, білім және өнер қайраткерлерін тарту; білім беру саясаты, теория және практика саласындағы креативті бастамаларды қолдау; жоғары, орта, жалпы, қосымша және кәсіби білім беру жүйесін жетілдіруге отандық және шетелдік ғалымдар мен педагогтардың қызметін интеграциялауға жәрдемдесу.
Журналдың редакциялық алқасы мен редакциялық кеңесінің құрамында республиканың (Алматы, Нұр-Сұлтан, Көкшетау, Павлодар), сондай-ақ Әзербайжан, Беларусь, Болгария, Германия, Қырғызстан, Польша, Ресей, Украина, Жапонияның жетекші жоғары оқу орындарының мамандары бар.
Журналдың мақсатты аудиториясы: жоғары оқу орындарының профессорлық-оқытушылық құрамы; мектепке дейінгі, бастауыш, орта және жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру саласындағы академиялық қызметкерлер мен сарапшылар; қазақстандық және шетелдік университеттер мен ғылыми-білім беру мекемелерінің докторанттар, аспиранттар, ізденушілер, магистранттар мен студенттері, мектеп мұғалімдері, қосымша білім беру педагогтері және т. б.
Журнал ҚР БжҒСБК (ЖАК) ғылыми дәрежесін және ғылыми атағын алу үшін диссертациялардың негізгі ғылыми нәтижелерін жариялау үшін ұсынылатын жетекші рецензияланатын ғылыми журналдардың тізбесіне кіреді.
Журнал ғылыми дәйексөз индексінің республикалық жүйесіне – қазақстандық дәйексөз базасына (КазДБ) енгізілген.
«Педагогика және психология» журналын Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті (Абай атындағы ҚазҰПУ) құрған және Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігінде тіркелген.
Басылым идентификаторы: ISSN 2077-6861.
Тіркеу туралы куәлік № 10219-Ж, 2009 жылдың 24 маусымы.
Мерзімділігі: жылына 4 рет.
Көлемі: 300 бет.
«Қазпочта» каталогы бойынша журналдың жазылу индексі - 74 253.
Журналға жазылу ҚР «Қазпошта» байланыс пошта бөлімшелерінде рәсімделеді.
Редакцияның мекен-жайы:
050010, Алматы қаласы, Достық даңғылы, 13.
Редакцияның орналасқан жері:
Алматы қ., Қазыбек би к., 30, кеңсе 212.
Телефоны: + 7 (727) 291 91 82; +7 (776) 201 54 54; +7 (747) 416 50 76.
E-mail: pedagogika@abaiuniver.kz
ЖУРНАЛ САЯСАТЫ
Басылымның мақсаты – отандық және шетелдік ғалымдардың мектепке дейінгі, бастауыш, орта және жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру саласындағы зерттеулерінің мазмұны мен нәтижелерін жариялау.
Міндеттері:
- отандық және шетелдік педагогтер мен психологтардың кәсіби қарым-қатынасы үшін кең өріс құру;
- қазақстандық және шетелдік ғалымдардың білім, ғылым, мәдениет және өнер саласындағы жаңа ғылыми зерттеулері туралы ақпарат тарату;
- педагогтар мен психологтардың, мәдениет және өнер қайраткерлерінің халықаралық қоғамдастығының назарын қазақстандық ғалымдардың жетістіктеріне, жоғары, орта, жалпы, қосымша және кәсіптік білім беру саласындағы жаңа білім беру технологияларына аудару мақсатында отандық тәжірибені танымал ету;
- білім берудің өзекті мәселелері бойынша іргелі және қолданбалы зерттеулердің нәтижелерімен таныстыру;
- педагогтар мен психологтарды даярлаудың қазіргі заманғы халықаралық деңгейіне сәйкес келетін Қазақстанның педагогикалық, психологиялық және кәсіптік білімінің жоғары сапасына ықпал ету.
ЖАРИЯЛАУ ЭТИКАСЫ
Бөлім жариялау этикасы жөніндегі Халықаралық комитеттің (COPE) материалдары бойынша дайындалған.
«Педагогика және психология» журналының редакциясы өз жұмысында ғылыми жарияланымдар этикасы жөніндегі комитет (Committee on Publication Ethics – COPE) әзірлеген және бекіткен ғылыми жарияланымдар этикасының халықаралық стандарттарын ұстанады және беделді халықаралық журналдар мен баспалардың құнды тәжірибесін ескереді.
Журнал редакциясы халықаралық ғылыми қоғамдастық қабылдаған этикалық нормаларды сақтау үшін және өз жұмысында да, ғылыми жарияланымдар процесінің барлық қатысушыларымен: авторлармен, рецензенттермен, редакторлармен, баспагерлермен, таратушылармен және оқырмандармен қарым-қатынаста осы нормалардың кез келген бұзылуын болдырмау үшін қолдан келгеннің бәрін жасайды.
ҰРЛАУ ЖӘНЕ ПЛАГИАТ
«Педагогика және психология» журналының редакциясына келіп түскен барлық мақалалар «Антиплагиат» жүйесінде тексеруден өтеді. Көптеген ұрлау анықталған жағдайда редакция халықаралық Жариялау этикасы жөніндегі комитет (COPE) ережелеріне сәйкес әрекет етеді:
- автор (лар) ды ұрлау бар-жоғы туралы хабардар етеді;
- автор (лар) дан хабарламаны алғыны туралы растама алады;
- мақаланы қабылдамайды.
ҰРЛЫҚТЫ АШУ САЯСАТЫ ЖӘНЕ МҮДДЕЛЕР ҚАҚТЫҒЫСЫ
Қарауға ұсынылған материалдар мен жарияланбаған деректерді редакциялық алқа/кеңес мүшелері және рецензенттер автордың (лардың) жазбаша келісімінсіз жеке зерттеулерде пайдалана алмайды.
Рецензиялау нәтижелері құпия болып табылады. Рецензенттер мүдделер қақтығысы болған жағдайда қолжазбаны қарауға жіберілмейді.
ЕРКІН ҚОЛЖЕТІМДІЛІК САЯСАТЫ
«Педагогика және психология» ғылыми-әдістемелік журналы Будапештің «Ашық қолжетімділік» бастамасына қосылады және ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне еркін қол жеткізу отандық тәжірибені насихаттауға ықпал етеді, халықаралық қоғамдастықтың назарын аударады, жаһандық зерттеулермен алмасу кезінде ғылым мен білімді дамытады деген қағидатқа сәйкес барлық оқырмандарға мазмұнға еркін қол жеткізуге мүмкіндік береді.
ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ МӨЛШЕРІ
Басылымға баспаға дейінгі дайындық жүргізу бойынша редакциялық-баспа қызметтерінің (түзету, беттеу, мақалалардың метадеректерін тексеру және т.б.) А4 форматтағы бір бетінің құны Абай атындағы ҚазҰПУ-дағы авторлар үшін 700 теңге және бөгде авторлар үшін - 1000 теңге. Төлем оң рецензия алғаннан кейін және журналдың редакциялық алқасы мақаланы белгілі бір шығарылымда жариялау туралы шешім қабылдағаннан кейін жасалады.
Мақаланың көлемі (МРНТИ-ді, атауды, авторлар туралы мәліметтерді, аннотациялар мен түйінді сөздерді есепке алмағанда) 2100 сөзден кем болмауы және 5000 сөзден аспауы тиіс (6-дан 16,0 бетке дейін, 1-бет шамамен 300-350 сөз).
Ынтымақтастыққа шақырылған ғалымдардың мақалалары тегін жарияланады.
Журналға жылдық жазылу құпталады.
Казахский национальный педагогический университет имени Абая
050100, Республика Казахстан, г.Алматы, пр.Достык, 13
Тел.: +7 707 389 89 95
kaznpujournals@abaiuniversity.edu.kz