Қазақша   Русский   English
«Арнайы педагогика» сериясы

Хабаршы тарихы

Журналда іргелі және қолданбалы сипаттағы ғылыми зерттеулердің нәтижелері көрініс табады. Мақала авторлары-Қазақстан Республикасының, жақын және алыс шетелдердің ғалымдары, докторанттары, магистранттары. Хабаршыда арнайы (түзету) және жалпы білім беру ұйымдары қызметкерлерінің практикалық материалдары үнемі жарияланады. Хабаршының арнайы айдарлары шеңберінде нормативтік құжаттарда стратегиялық, сондай-ақ күрделі ағымдағы проблемалар мен мүмкіндіктері шектеулі балаларды зерттеу, оқыту және дамыту саласындағы мәселелер ретінде белгіленген арнайы және инклюзивті білім берудің аса маңызды бағыттары қарастырылады. 

Абай атындағы ҚазҰПУ-дың "Арнайы педагогика" сериясы жаршысының редакциялық алқасының құрамына Қазақстан Республикасы, Польша, Германия және Беларусь Республикасының ғылым докторлары: Ж. И. Намазбаева, З. А. Мовкебаева, Эва Мария Кулеша, Людмила Хоппе, Татьяна Лисовская, ғылым кандидаттары: А. Н. Және басқа да белгілі ғалымдар.

Журналдың даму үрдісі үдемелі сипатқа ие.  Абай атындағы ҚазҰПУ хабаршысы журналының даму тарихындағы "Арнайы педагогика" сериясының маңызды оқиғалары келесі болды::

1) 2009-2010 ж. Ғылыми журнал Білім саласындағы бақылау комитетінің тізіміне енгізілген ( БҒСБК - ЖАК).);

2) 2012 ж.: редколлегия құрамына Дефектология саласында еңсерілмейтін ғылыми беделді шетелдік және отандық ғалым – ғалымдарды қосу, атап айтқанда: В. В. Воронкова, Л. Б. Баряева, Л. Р. Муминова, И. Карагьозов. Аталған ғалымдарды редакция құрамына қосу мақалалардың ғылыми сапасын арттыруға негіз болды;

3) 2012 ж., 2013 ж., 2014 "КазНЦТИ" АҚ - ның ресми ақпаратына сәйкес, журналға қазақстандық дәйексөз негізінде нөлдік емес импакт-фактор ( 0,022,0,04,0,09) берілді, бұл журналдың ғылыми танымалдылығын күрт көтерді. Сонымен қатар редколлегия ғылымометрия критерийлері бойынша мақалаларды іріктеу барысында талапты көтерді.

Қазір редакция авторлар мен оқырмандарды аса өзекті, практикалық қызығушылық тудыратын тақырыпқа қатысты материалдарды жасауға және талқылауға шақыру маңызды деп санайды. Біз ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар мен жасөспірімдердің ерекше қажеттіліктерін қанағаттандыру контекстінде білім беруді жаңарту мәселесін ойластыруды ұсынамыз.

            2018 жылдың қаңтарында редколлегия құрамы айтарлықтай жаңартылды.  Ұжым жас, толық күш пен шығармашылық идеяларды, қызметкерлермен нығайта түсті, бұл Инновация мен коммерцияландыруды қоса алғанда, қызметтің барлық бағыттары бойынша "арнайы педагогика" сериясы Хабаршысының үдемелі дамуына деген сенімділігімізді нығайтады (бас редактордың орынбасары – PhD доктор Бутабаева Л. А., жауапты хатшы Сардарова З. О.). Журнал мен Арнайы білім беру кафедрасының қызметінде болып жатқан барлық өзгерістер мақалалар сапасының өсуін, - оқырмандарды қамтуды кеңейте отырып, олардың ғылымды қажетсінуі мен проблематикасының өзектілігін білдіруі тиіс. Перспективалық жоспарлауға сәйкес, 75% және одан да көп мақалалар жаңадан ашылған диссертациялық кеңеске қорғауға ұсынылатын диссертациялық зерттеулермен байланысты болуы тиіс. Бұл жұмыстар инновациялық, ғылыми-зерттеу бағытына ие болады, магистранттар мен докторанттардың мақалалары магистрлік және докторлық диссертациялар шеңберінде болашақ ғылыми-зерттеу эксперименталдық - қолданбалы қызметіне шығармашылық есеп немесе бөлім болуы тиіс.